Medewerker Support Desk

Introductie

Ben jij dienstverlenend ingesteld en zoek je een afwisselende baan waarbij je dagelijks bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten? Dan verwelkomen we je graag in ons supportteam. Na een goede interne opleiding ben jij straks hét aanspreekpunt voor onze klanten zodat zij zo optimaal mogelijk met onze applicaties kunnen werken. Een spilfunctie; waarbij je je collega’s inschakelt om samen tot een goede oplossing te komen voor de klant.

Jouw uitdaging als Medewerker Support Desk

Als Medewerker Support Desk kom je te werken op onze afdeling support en realiseer je optimale ondersteuning in het gebruik van onze applicaties. Voor onze klanten ben jij het eerste aanspreekpunt als het gaat om de afhandeling van vragen en incidenten van gebruikers. De meldingen neem je op en registreer je en je zorgt dat acties in gang worden gezet om deze af te handelen. Fouten in applicaties analyseer je zelf maar je hoeft ze niet zelf op te lossen. Wel heb je een proactieve rol als het gaat om de interne afstemming en overdacht van de meldingen tussen de verschillende afdeling zodat je een goede afhandeling bewaakt.

Tot jouw taken en verantwoordelijkheden behoren:

  • ticketafwikkeling en het proces van registratie, acceptatie en analyse;
  • gebruikersondersteuning en het voeren van periodieke controles van systeemnotificaties en (applicatie)logs;
  • het verzorgen, bewaken en waarborgen dat applicaties betrouwbaar en beschikbaar zijn voor gebruik;
  • het registreren, het bijhouden en geven van informatie over de applicatie en het gebruik van de (versies van) de applicatie en de bijbehorende services en/of onderliggende componenten.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je bent vriendelijk, communicatief zeer vaardig en dienstverlenend. Daarnaast weet je ook de juiste vragen te stellen om de kern van het probleem te achterhalen. Een natuurlijke interesse in techniek of IT is een must om van deze baan een succes te maken. Je houdt wel van een beetje puzzelen om te snappen waar problemen in de applicaties vandaan komen. Bij de afhandeling van de tickets ben je zeer punctueel en correct. Je kunt dan ook goed plannen en organiseren en bewaakt dat tickets tijdig worden afgehandeld.

Verder vragen we:

  • minimaal een afgeronde hbo opleiding in bijvoorbeeld de richting bedrijfskunde, bedrijfskundige informatica, technische bedrijfskunde of business & IT;
  • een aantal jaren werkervaring als bijvoorbeeld applicatiebeheerder, medewerker support desk of vergelijkbaar is een pre maar ook starters worden uitgenodigd te reageren;
  • goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels
  • 32-40 uur beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Enschede.

Wat bieden we je als Medewerker Support Desk

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi salaris afgestemd op jouw ervaringsniveau.

Verder kun je denken aan:

  • flexibele werktijden
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • een flexibele pensioenregeling
  • een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen