Professional

Je wilt een brug slaan tussen business en IT. Je helpt klanten vooruit, gretig om zelf ook door te groeien. Dat gaat bij CAPE vanzelf. Jij en je collega’s maken ons wie CAPE is. Door kennis te bundelen, elkaar uit te dagen en innovaties toe te passen. Van jezelf, van CAPE én van de klant.

Vacatures

Applicatiebeheerder – Enschede

Introductie

Zoek je een afwisselende baan waarbij je dagelijks bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze applicaties en integraties? Dan verwelkomen we je graag in ons supportteam. Na een goede interne opleiding (in onze eigen professionele Academy) ben jij straks hét aanspreekpunt voor onze klanten en consultants zodat zij zo optimaal mogelijk met onze applicaties kunnen werken. Een spilfunctie; waarbij je je collega’s inschakelt om samen tot een goede oplossing te komen voor de klant.

Jouw uitdaging als Applicatiebeheerder

Doordat we steeds meer verantwoordelijkheid nemen in de bedrijfskritische processen bij onze klanten, hebben we een aantal jaar geleden de afdeling Customer Support opgericht. Vanaf dat moment was deze afdeling primair verantwoordelijk voor het beschikbaar en beheersbaar houden van de maatwerkoplossingen, gebouwd door CAPE, bij onze klanten. De afgelopen jaren is een transitie gemaakt van reactief naar proactief beheer. De komende jaren voorzien we een verschuiving van proactief beheer naar NoOps, waarbij geautomatiseerde systemen problemen voorspellen, signaleren en oplossen. Een mooie ambitie, waar jij onderdeel van kan gaan uitmaken.

Het Customer Support team bestaat op dit moment uit vijf personen, twee Service Managers (verantwoordelijk voor het klantcontact), twee Applicatiebeheerders (Technical Support Engineers) en een Teamlead. Dit team breiden we graag uit met een derde Applicatiebeheerder, een mooie uitdaging voor jou?

Jouw team vormt de brug tussen de klant, de klantteams binnen CAPE, de rest van de organisatie en leveranciers. De klantteams verzorgen de projectmatige wijzigingen bij klanten. Het customer support team is het eerste aanspreekpunt bij vragen van onze klanten en voor het melden en oplossen van incidenten. Daarnaast wordt er veel tijd en energie gestoken in het voorspelbaar houden van beschikbaarheid door het uitvoeren van preventief onderhoud en het rapporteren over mogelijke knelpunten. CAPE is ISO27001 en SOC2 gecertificeerd.

Als Applicatiebeheerder verwachten we het volgende van je:

  • Je monitort de “health” van onze maatwerkoplossingen, en zorgt er zo voor dat deze goed draaien en blijven draaien;
  • Je signaleert vroegtijdig eventuele knelpunten. Door hierop adequaat te signaleren, worden uitdagingen opgelost voordat het problemen worden. Hiermee zorg je ervoor dat de performance van de maatwerkoplossing voorspelbaar blijft;
  • Je helpt mee bij het oplossen van incidenten. Incidenten die je zelf kunt oplossen los je op, voor de incidenten waar je hulp bij nodig hebt zorg je voor coördinatie. Door proactief te communiceren zorg je ervoor dat het incident zo snel mogelijk is opgelost;
  • Bij grotere incidenten zorg je voor een analyse achteraf. Je gaat op zoek naar de oorzaak, documenteert deze, en zorgt er voor dat acties worden uitgezet om te voorkomen dat het incident in de toekomst weer optreedt;
  • Je verleent ondersteuning aan klanten en collega’s uit klantenteams. Doordat je het leuk vindt om je vast te bijten in complexe technische vraagstukken, ben je een vraagbaak voor je collega’s.

Daarnaast draai je mee in de reguliere taken binnen het Customer Support team. Hierbij kan je denken aan het uitvoeren van failover/recovery testen, meehelpen bij intern systeembeheer, het configureren van AWS en het opzetten van cloud architecturen ter ondersteuning van de klantteams/klantprojecten.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je bent vriendelijk, communicatief zeer vaardig en dienstverlenend. Daarnaast weet je ook de juiste vragen te stellen om de kern van het probleem te achterhalen. Verder houd je er van om net zo lang te puzzelen/analyseren totdat je de oorzaak van een probleem hebt achterhaald. Bij de afhandeling van de tickets ben je zeer punctueel en correct. Je kunt dan ook goed plannen en organiseren en bewaakt zelf dat tickets tijdig worden afgehandeld.

Verder vragen we:

  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van Systeembeheer of vergelijkbaar. Een andere afgeronde HBO opleiding met relevante werkervaring kan ook voldoende zijn;
  • Je hebt ongeveer 2 jaar werkervaring;
  • Dat je bekend bent met infrastructuur als firewalls en proxies, besturingssystemen als Linux en Windows en/of software als Python, HA Proxy, CloudWatch;
  • Dat je kennis hebt van en affiniteit hebt met Public Clouds (AWS, Azure, Google), databases. Kennis van containerisatie (Kubernetes, Docker EE) is een pre;
  • Dat je goede communicatieve vaardigheden bezit in zowel Nederlands als Engels;
  • Dat je fulltime beschikbaar bent en woonachtig in de omgeving van Enschede.

Wat bieden we je als Applicatiebeheerder

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi salaris afgestemd op jouw ervaringsniveau.

Verder kun je denken aan:

  • Flexibele werktijden
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een flexibele pensioenregeling
  • Een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Robbert Veenstra, corporate recruiter, via 06-39003896 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

CAPE Groep hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Solution Architect eMagiz – Enschede

Introductie

eMagiz ziet dat bedrijven die zich maximaal en efficiënt digitaal transformeren, succesvoller en toonaangevend zijn in hun markt. eMagiz wil de beste en logische keuze zijn om bedrijven hierbij te helpen. Om hierin te slagen is eMagiz constant opzoek naar talent om ons team aan te vullen. Wil jij werken aan complexe uitdagingen en eMagiz helpen haar product en dienstverlening naar een nog hoger niveau te brengen?

Jouw uitdaging als Solution Architect eMagiz

Als Solution Architect word je in een hoog tempo opgeleid tot een eMagiz expert en integratie expert in het algemeen. Expert Services ondersteunt onze partners en klanten om eMagiz optimaal in te zetten. Jij bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van het door ons geleverde platform in de klantomgeving. eMagiz wordt ingezet voor digitale transformatie en met digitale transformaties wordt zo’n 50% van de kosten besteed aan integratie.

Je overtuigt potentiële klanten om eMagiz te gebruiken d.m.v. kennisdeling, het opzetten van integratie architecturen en solution designs voor complexe en bedrijfskritische integratievraagstukken. Als de klant voor ons gekozen heeft ben jij de persoon die de eindklanten of partners ons platform succesvol laat toepassen!

Je verleent Expert Services diensten zoals health checks, het opzetten van integratie architecturen en datamodellen, het adviseren bij complexe integraties en cloud deployments. Je organiseert en verzorgt kennissessies en werkt mee aan de ontwikkeling van ons platform door feedback van onze klanten en partners te vertalen in productverbeteringen. Jij bent de eerste die onze nieuwe producten en technologieën toepast en bouwt voorbeelden en templates voor collega’s, klanten en partners.

Jij maakt het verschil door jouw ontwikkelvaardigheden en technisch kennis gestructureerd over te brengen aan Consultants en Solution Architecten van klanten en partners. Jij stelt hen in staat om succesvolle digitale transformaties door te voeren!

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Wij zijn ambitieus & gedreven en het is belangrijk dat jij dat ook bent! Onze omgeving is snel en vraagt van jou dat je beschikt over het vermogen en de wil om jezelf uit te dagen en snel te ontwikkelen. Alleen op die manier kunnen we samen grenzen verleggen. Je bent in staat conceptueel en abstract te denken en communiceert helder en duidelijk, zowel in het Nederlands als Engels. Je durft je kwetsbaar op te stellen en kunt goed omgaan met feedback. Bij problemen ga je eerst zelf op zoek naar de oplossing en stel je de juiste vragen zodat je weer op het juiste spoor komt. Je neemt initiatief en kent je eigen verantwoordelijkheid want alleen met die instelling ben je in staat de top te halen!

Verder vragen we:

  • minimaal 3 jaar werkervaring in een functie als Integratie specialist, Consultant, Data-analist of Architect en bent bekend met o.a. JAVA, Kafka, SOAP/REST, JSON/XML, API’s, Webhooks, WSDL/XSD, XSLT, XPATH, EDI, SFTP en integratie frameworks in het algemeen;
  • WO werk en denk niveau, minstens een HBO-diploma in de richting van Informatica, Informatiekunde, Bedrijfskundige Informatica of vergelijkbaar;
  • aantoonbare ervaring met het opzetten van domeinmodellen en datastructuren en kennis van integratiepatronen (batch, synchroon, asynchroon, ETL);
  • interesse in Cloud deployments en technische infrastructuren;
  • je staat ervoor open om een periode in het buitenland te werken.

Wat krijg jij

Bij eMagiz hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij eMagiz biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi startsalaris.

Verder kun je denken aan:

  • verscheidene ontwikkelingsmogelijkheden: je werkt in een team met echte vakmensen, hebt direct contact met R&D en directe invloed op de ontwikkeling van het eMagiz platform;
  • een mooi salaris & een variabele beloning;
  • een 40-urige werkweek & flexibele werktijden;
  • een flexibele pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen;
  • teamuitjes, borrels & de maandelijkse Social Friday.

Waar kom je te werken?

In ons Expert Services team nemen we het voortouw om onze klanten optimaal te bedienen. Om dit te kunnen doen, hebben we veel aandacht voor persoonlijke en technische ontwikkeling. Samen met je mentor draai je al snel mee in de bedrijvigheid en snelheid van onze organisatie, en maak je kennis met teams van onze partners die actief zijn bij onze klanten. We werken in een Agile/Scrum aanpak met een constante focus om dingen beter te doen. Zeggen waar het op staat, ruimte voor initiatief en het samenwerken met collega’s om te leren zijn belangrijk voor ons team.

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Robbert Veenstra, corporate recruiter, via 06-39003896 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

eMagiz hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Traineeship Business Consultant IT

Introductie

Heb je een fascinatie voor bedrijfsprocessen en IT? Wil je hier graag een bijdrage aan leveren maar niet vanuit een baan bij een groot, onpersoonlijk en traditioneel IT-bedrijf?

Kom dan werken bij CAPE Groep.

Wij zijn anders, lopen voorop en geloven in professionele en persoonlijke ontwikkeling! En dat zie je terug in ons trainee programma. Een intensief programma gekenmerkt door een snelle praktische ontwikkelcurve waarbij jij zelf in de lead bent! Zo groei je door naar jouw droombaan waarbij onze omgeving, met afwisselende projecten, verschillende klanten en nieuwe technologie, je nooit gaat vervelen. Wij als nuchtere Twentse organisatie hebben grootse en internationale ambities. Delen wij dezelfde ambitie? We leren je graag kennen.

Jouw uitdaging als Trainee

Wij helpen organisaties met digitale transformatie. Dat doen we door model gedreven software te gebruiken waardoor we sneller, efficiënter en goedkoper maatwerk integraties en applicaties kunnen ontwikkelen. Maar we maken met name het verschil door met de klant in gesprek te gaan en ons te verplaatsen in zijn business zodat we zijn probleem begrijpen. De functie van Business Consultant IT heeft daarom twee belangrijke pijlers: IT en Business. In ons trainee programma gaan wij je leren hoe je deze twee kunt samenbrengen. Zo word jij een vak volwassen en zelfstandige business consultant die een oplossing aan de klant biedt die ook daadwerkelijk zijn probleem oplost.

We zijn actief binnen de marktsegmenten bouw, energie, logistiek en supply chain en werken onder andere voor: PostNL, Mammoet Road Cargo, HST Groep, DHL, TVM, BAM en Plegt-Vos.

Ons traineeship in vogelvlucht:

  • anderhalf jaar opleidingstraject waarin je alleen al in je eerste jaar 500 uur training krijgt aangeboden:
  • trainingen als bijvoorbeeld eMagiz, Mendix, persoonlijkheidstraining, resultaatgericht werken, presentatietechnieken, Scrum e.d. komen aan bod:
  • een eigen mentor die je dagelijks begeleidt:
  • learning on the job; vanaf de tweede week zelf aan de slag onder begeleiding van je mentor:
  • vier dagen per week op locatie bij de klant waar je samen met collega’s werkt aan integraties en applicaties maar ook met klanten in gesprek bent over afstemming en voortgang:
  • iedere vrijdag ben je op kantoor in Enschede om je ervaring te delen met andere trainees en kennissessies en trainingen bij te wonen:
  • mogelijkheid tot het inzetten van een externe coach die je helpt met je persoonlijke ontwikkeling:
  • na het trainee programma zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

Bekijk hier meer over ons traineeprogramma!

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Wij zijn ambitieus en gedreven en het is belangrijk dat jij dat ook bent! Onze omgeving is snel en vraagt van jou dat je continu wilt leren en op zoek gaat naar nieuwe kennis. Alleen op die manier kunnen we samen grenzen verleggen. Je hebt een snelle leercurve en bent in staat conceptueel en abstract te denken. Je durft je kwetsbaar op te stellen en kunt goed omgaan met feedback. Bij problemen ga je eerst zelf op zoek naar de oplossing en stel je de juiste vragen zodat je weer op het juiste spoor komt. Je stelt je niet afhankelijk op en neemt initiatief en kent je eigen verantwoordelijkheid want alleen met die instelling ben je in staat de top te halen!

Verder vragen we:

  • een afgeronde WO-opleiding in een bedrijfskundige of IT richting;
  • 0 tot 3 jaar werkervaring;
  • affiniteit en interesse in techniek, IT, programmeren of zelf iets willen bouwen;
  • dat je ervoor open staat een tijd in het buitenland te werken;
  • dat je fulltime beschikbaar bent;
  • zeer goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels.

Wat bieden we je als Trainee

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi startsalaris.

Verder kun je denken aan:

  • Flexibele werktijden
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een flexibele pensioenregeling
  • Een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen


CAPE Groep (ISO27001) hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Teamlead Customer Support

Introductie

Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan waarbij je, samen met jouw team en de teams van professional services verantwoordelijk bent voor de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze maatwerkoplossingen. Heb jij ervaring met het beheren van applicaties en integraties, het aansturen van mensen en weet jij het beste uit jezelf en anderen te halen? Houd jij je hoofd koel in drukke tijden en ben in staat om tijdens escalaties het overzicht te behouden? Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw uitdaging als Teamlead Customer Support

Doordat we steeds meer verantwoordelijkheid nemen in de bedrijfskritische processen bij onze klanten, hebben we een aantal jaar geleden de afdeling Customer Support opgericht. Vanaf dat moment was deze afdeling primair verantwoordelijk voor het beschikbaar en beheersbaar houden van de maatwerkoplossingen, gebouwd door CAPE, bij onze klanten. De afgelopen jaren is een transitie gemaakt van reactief naar proactief beheer. De komende jaren voorzien we een verschuiving van proactief beheer naar NoOps, waarbij geautomatiseerde systemen problemen voorspellen, signaleren en oplossen. Een mooie ambitie, waar jij richting aan kan geven.

Het Customer Support team bestaat op dit moment uit vijf personen, twee Service Managers (verantwoordelijk voor het klantcontact), twee Technical Support Engineers en een Teamlead. Daarnaast staat er een vacature open voor een derde Technical Support Engineer. Omdat de huidige Teamlead intern gaat doorstromen zijn we nu op zoek naar een nieuwe Teamlead.

Jouw team vormt de brug tussen de klant, de klantteams binnen CAPE, de rest van de organisatie en leveranciers. De klantteams verzorgen de projectmatige wijzigingen bij klanten. Het customer support team is het eerste aanspreekpunt bij vragen van onze klanten en voor het melden en oplossen van incidenten. Daarnaast wordt er veel tijd en energie gestoken in het voorspelbaar houden van beschikbaarheid door het uitvoeren van preventief onderhoud en het rapporteren over mogelijke knelpunten. CAPE is ISO27001 en SOC2 gecertificeerd.

Als Teamlead Customer Support ben je verantwoordelijk voor het team. Je bent eindverantwoordelijk voor:

  • De dienstverlening aan onze klanten. De afspraken die gemaakt zijn met de klant worden nageleefd en daar waar nodig aangepast;
  • De doorontwikkeling van de dienstverlening. We willen verder doorontwikkelen naar NoOps, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je vertaalt de stip op de horizon in kwartaalplannen en acties, al dan niet met hulp vanuit het MT van CAPE;
  • De doorontwikkeling van het team. Je voert functioneringsgesprekken met de teamleden, stimuleert ze in hun ontwikkeling en zorgt voor een goede balans tussen prestatie en ontspanning. De boog kan immers niet altijd gespannen zijn.

Dit bereik je door op de juiste manier te communiceren met je interne en externe stakeholders, transparant en betrouwbaar. Je wordt gezien als een trusted advisor.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je kunt jouw teamleden boeien en binden. Je kunt een goede balans vinden tussen het leveren van prestaties met het team en ontspanning in het team. Presteren als het moet, ontspanning als het kan. Je bent een dienend leider, je stimuleert jouw teamleden om verantwoordelijkheid te pakken, ondersteunt ze daar waar nodig, en helpt op het moment dat er problemen zijn. Het succes van jouw teamleden voelt als jouw succes, zonder dat je dat hoeft te claimen.

Daarnaast zit proactief communiceren in je DNA. Je begrijpt dat vroegtijdig communiceren voorkomt dat uitdagingen zich ontwikkelen tot problemen. Daarbij weet je een goede balans te vinden tussen het zelf oplossen en de omgeving opzoeken, zodat men weet dat als je je punt maakt, het ook echt nodig is om hier aandacht aan te geven. En dan maakt het je niet uit of dat richting je teamleden, de klantteams, de klanten of het management is.

Van nature pak jij eigenaarschap. Je omgeving weet dat als jij een actie oppakt, het goed komt. Je bent betrouwbaar, transparant, zegt wat je doet en doet wat je zegt. Daarbij durf je je ook kwetsbaar op te stellen, als iets je niet lukt zoek je hulp. Het einddoel is dingen voor elkaar krijgen, en dan maakt het niet uit of dat met of zonder hulp is.

Verder vragen we:

  • WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 tot 10 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een complexe professional services omgeving;
  • Je hebt ervaring met het aansturen, begeleiden en ontwikkelen van medewerkers;
  • Je hebt teamlead ervaring, bij voorkeur in een technisch georiënteerd supportteam waarin software ontwikkeld wordt en er een volledig pakket wordt geleverd: cloud en infrastructuur, platformen en toepassingen daarop;
  • Dat je goede communicatieve vaardigheden bezit in zowel Nederlands als Engels;
  • Dat je fulltime beschikbaar bent;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Enschede.

Wat bieden we je als Teamlead Customer Support

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi salaris afgestemd op jouw ervaringsniveau.

Verder kun je denken aan:

  • Flexibele werktijden
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een flexibele pensioenregeling
  • Een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Robbert Veenstra, corporate recruiter, via 06-39003896 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

CAPE Groep hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Technical Support Engineer

Introductie

Zoek je een afwisselende baan waarbij je dagelijks bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze applicaties en integraties? Dan verwelkomen we je graag in ons supportteam. Na een goede interne opleiding (in onze eigen professionele Academy) ben jij straks hét aanspreekpunt voor onze klanten en consultants zodat zij zo optimaal mogelijk met onze applicaties kunnen werken. Een spilfunctie; waarbij je je collega’s inschakelt om samen tot een goede oplossing te komen voor de klant.

Jouw uitdaging als Technical Support Engineer

Doordat we steeds meer verantwoordelijkheid nemen in de bedrijfskritische processen bij onze klanten, hebben we een aantal jaar geleden de afdeling Customer Support opgericht. Vanaf dat moment was deze afdeling primair verantwoordelijk voor het beschikbaar en beheersbaar houden van de maatwerkoplossingen, gebouwd door CAPE, bij onze klanten. De afgelopen jaren is een transitie gemaakt van reactief naar proactief beheer. De komende jaren voorzien we een verschuiving van proactief beheer naar NoOps, waarbij geautomatiseerde systemen problemen voorspellen, signaleren en oplossen. Een mooie ambitie, waar jij onderdeel van kan gaan uitmaken.

Het Customer Support team bestaat op dit moment uit vijf personen, twee Service Managers (verantwoordelijk voor het klantcontact), twee Technical Support Engineers en een Teamlead. Dit team breiden we graag uit met een derde Technical Support Engineer, een mooie uitdaging voor jou?

Jouw team vormt de brug tussen de klant, de klantteams binnen CAPE, de rest van de organisatie en leveranciers. De klantteams verzorgen de projectmatige wijzigingen bij klanten. Het customer support team is het eerste aanspreekpunt bij vragen van onze klanten en voor het melden en oplossen van incidenten. Daarnaast wordt er veel tijd en energie gestoken in het voorspelbaar houden van beschikbaarheid door het uitvoeren van preventief onderhoud en het rapporteren over mogelijke knelpunten. CAPE is ISO27001 en SOC2 gecertificeerd.

Als Technical Support Engineer verwachten we het volgende van je:

  • Je monitort de “health” van onze maatwerkoplossingen, en zorgt er zo voor dat deze goed draaien en blijven draaien;
  • Je signaleert vroegtijdig eventuele knelpunten. Door hierop adequaat te signaleren, worden uitdagingen opgelost voordat het problemen worden. Hiermee zorg je ervoor dat de performance van de maatwerkoplossing voorspelbaar blijft;
  • Je helpt mee bij het oplossen van incidenten. Incidenten die je zelf kunt oplossen los je op, voor de incidenten waar je hulp bij nodig hebt zorg je voor coördinatie. Door proactief te communiceren zorg je ervoor dat het incident zo snel mogelijk is opgelost;
  • Bij grotere incidenten zorg je voor een analyse achteraf. Je gaat op zoek naar de oorzaak, documenteert deze, en zorgt er voor dat acties worden uitgezet om te voorkomen dat het incident in de toekomst weer optreedt;
  • Je verleent ondersteuning aan klanten en collega’s uit klantenteams. Doordat je het leuk vindt om je vast te bijten in complexe technische vraagstukken, ben je een vraagbaak voor je collega’s.

Daarnaast draai je mee in de reguliere taken binnen het Customer Support team. Hierbij kan je denken aan het uitvoeren van failover/recovery testen, meehelpen bij intern systeembeheer, het configureren van AWS en het opzetten van cloud architecturen ter ondersteuning van de klantteams/klantprojecten.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je bent vriendelijk, communicatief zeer vaardig en dienstverlenend. Daarnaast weet je ook de juiste vragen te stellen om de kern van het probleem te achterhalen. Verder houd je er van om net zo lang te puzzelen/analyseren totdat je de oorzaak van een probleem hebt achterhaald. Bij de afhandeling van de tickets ben je zeer punctueel en correct. Je kunt dan ook goed plannen en organiseren en bewaakt zelf dat tickets tijdig worden afgehandeld.

Verder vragen we:

  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van Systeembeheer of vergelijkbaar. Een andere afgeronde HBO opleiding met relevante werkervaring kan ook voldoende zijn;
  • Je hebt ongeveer 2 jaar werkervaring;
  • Dat je bekend bent met infrastructuur als firewalls en proxies, besturingssystemen als Linux en Windows en/of software als Python, HA Proxy, CloudWatch;
  • Dat je kennis hebt van en affiniteit hebt met Public Clouds (AWS, Azure, Google), databases. Kennis van containerisatie (Kubernetes, Docker EE) is een pre;
  • Dat je goede communicatieve vaardigheden bezit in zowel Nederlands als Engels;
  • Dat je fulltime beschikbaar bent en woonachtig in de omgeving van Enschede.

Wat bieden we je als Technical Support Engineer

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi salaris afgestemd op jouw ervaringsniveau.

Verder kun je denken aan:

  • Flexibele werktijden
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een flexibele pensioenregeling
  • Een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Robbert Veenstra, corporate recruiter, via 06-39003896 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

CAPE Groep hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Traineeship Expert Services eMagiz

Introductie

Heb jij een fascinatie voor bedrijfsprocessen en IT? Wil je graag werken op dit snijvlak en een bijdrage leveren aan ons platform dat wordt gebruikt door onder andere PostNL, DHL en de Royal BAM? Wij als nuchtere Twentse organisatie hebben grootste en internationale ambities. Delen wij dezelfde ambitie? We leren je graag kennen!

In een wereld die steeds verandert en waar er steeds nieuwe behoeften ontstaan op het gebied van applicaties is het enorm belangrijk dat applicaties en systemen eenvoudig en overzichtelijk met elkaar kunnen integreren zodat de datastromen goede geautomatiseerd en beheerd kunnen worden. eMagiz is een low-code platform waarmee integratiemodellen op visuele wijze gemodelleerd kunnen worden, in plaats van deze te programmeren. Hierdoor wordt integratie ontwikkeling laagdrempelig en begrijpelijk en kunnen organisaties de brug slaan tussen business en IT.

Wij geloven in professionele en persoonlijke ontwikkeling! En dat zie je terug in ons trainee programma. Een intensief programma gekenmerkt door een snelle praktische ontwikkelcurve waarbij jij zelf in de lead bent! Zo groei je door naar jouw droombaan waarbij onze omgeving, met afwisselende projecten, verschillende klanten en nieuwe technologie, je nooit gaat vervelen.

Jouw uitdaging als Trainee Expert Services eMagiz

Als Trainee word je in een hoog tempo opgeleid tot een eMagiz Expert. Expert Services levert hoogwaardige dienstverlening aan onze partners en klanten om zo ons integratie Platform as a Service optimaal in te zetten. Jij bent uiteindelijk eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van het door ons geleverde platform in de klantomgeving. Je overtuigt potentiële klanten hoe ons platform te gebruiken d.m.v. kennisdeling, het opzetten van integratiearchitecturen en oplossingsrichtingen voor complexe integratievraagstukken. Dat alles in samenwerking met partners en klanten. Zodra de klant voor ons heeft gekozen ben jij de persoon die de klant en partner ons platform succesvol laat toepassen!

Je verleent Expert Services diensten zoals health checks, het opzetten van architecturen en Cloud topologie, instructies bij complexe integraties, en organiseert en verzorgt kennissessies. Je beantwoordt kennisvragen van actieve gebruikers, en werkt mee aan de ontwikkeling van ons platform door feedback van onze klanten en partners te vertalen in concrete productverbeteringen.

Wij leveren een Enterprise Integratieplatform dat wordt ingezet binnen digitale transformatie programma’s. Meer dan 50% van de kosten van digitale transformatie wordt besteed aan integratieoplossingen. We maken het verschil door met de klant in gesprek te gaan en ons te verplaatsen in zijn business zodat we zijn probleem begrijpen. De functie van Trainee Expert Services heeft daarom twee belangrijke pijlers: IT en Business. In ons trainee programma gaan wij je leren hoe je deze twee kunt samenbrengen. Zo word jij een vak volwassen en zelfstandige expert op het gebied van integratievraagstukken!

We zijn actief binnen de marktsegmenten bouw, energie, logistiek en supply chain en werken onder andere voor: PostNL, Mammoet Road Cargo, HST Groep, DHL, TVM, BAM en Plegt-Vos.

Ons traineeship in vogelvlucht:

  • Drie jaar durend opleidingstraject waarin je alleen al in je eerste jaar 350 uur training krijgt aangeboden;
  • Trainingen zoals eMagiz, persoonlijkheidstraining, resultaatgericht werken, presentatietechnieken, Scrum e.d. komen aan bod;
  • Een eigen mentor die je dagelijks begeleid;
  • Learning on the job; vanaf de tweede week zelf aan de slag onder begeleiding van je mentor;
  • Vier dagen per week op locatie bij de klant waar je samen met collega’s werkt aan integraties en applicaties maar ook met klanten in gesprek bent over afstemming en voortgang;
  • Iedere vrijdag ben je op kantoor in Enschede om je ervaring te delen met andere trainees en kennissessies en trainingen bij te wonen;
  • Mogelijkheid tot het inzetten van een externe coach die je helpt met je persoonlijke ontwikkeling;
  • Na het trainee programma verschillende doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Wij zijn ambitieus en gedreven en het is belangrijk dat jij dat ook bent! Onze omgeving is snel en vraagt van jou dat je continu wilt leren en op zoek gaat naar nieuwe kennis. Alleen op die manier kunnen we samen grenzen verleggen. Je hebt een snelle leercurve en bent in staat conceptueel en abstract te denken. Je durft je kwetsbaar op te stellen en kunt goed omgaan met feedback. Bij problemen ga je eerst zelf op zoek naar de oplossing en stel je de juiste vragen zodat je weer op het juiste spoor komt. Je stelt je niet afhankelijk op en neemt initiatief en kent je eigen verantwoordelijkheid want alleen met die instelling ben je in staat de top te halen!

Verder vragen we:

  • Een afgeronde WO-opleiding in een technisch bedrijfskundige of IT richting;
  • 0 tot 3 jaar werkervaring;
  • Affiniteit en interesse in techniek, IT, programmeren of zelf iets willen bouwen;
  • Basiskennis van programmeren door bijvoorbeeld opleiding of hobby;
  • Dat je ervoor open staat een tijd in het buitenland te werken;
  • Dat je fulltime beschikbaar bent;
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels.

Wat bieden we je als Trainee

Bij eMagiz hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij eMagiz biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi startsalaris.

Verder kun je denken aan:

  • Flexibele werktijden
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • Een flexibele pensioenregeling
  • Een variabele beloning
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen

Waar kom je te werken als Trainee Expert Services eMagiz

In ons Expert Services team nemen we het voortouw om onze klanten optimaal te bedienen. Om dit te kunnen doen, hebben we veel aandacht voor persoonlijke en technische ontwikkeling. Samen met je mentor draai je al snel mee in de bedrijvigheid en snelheid van onze organisatie, en maak je kennis met teams van onze partners die actief zijn bij onze klanten. We werken in een Agile/Scrum aanpak met een constante focus om dingen beter te doen. Zeggen waar het op staat, ruimte voor initiatief en het samenwerken met collega’s om te leren zijn belangrijk voor ons team.

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en om te solliciteren kun je contact opnemen met Robbert Veenstra, corporate recruiter, via 06-39003896 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.

eMagiz hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma’s en een identiteitsbewijs te zien krijgen. Bij aanstelling wordt een VOG aangevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

(meer…)

Wil je jezelf ontwikkelen op het gebied van mens, methodologie of technologie? Een nieuwe rol verkennen? Of aan de slag met een specialisatie? Dat kan binnen ons Professional Programma. Je draait mee met het programma van de CAPE Academy, maar volgt alleen de onderdelen die voor jou relevant zijn.

Professional Programma

Programma op maat

Bij het Professional Programma stel je een programma samen dat bij jouw doelen past. Je draait actief mee bij projecten voor diverse klanten. Zo train je jouw skills en krijg je alle ruimte om te leren, ontdekken en groeien.

Action based learning

Je leert door te doen. Daarom werk je vier dagen per week op locatie bij de klant aan uiteenlopende opdrachten. Je gaat aan de slag in verschillende projectteams en kunt diverse rollen vervullen. De vijfde dag volg je leerzame kennissessies van subject matter experts. Eventueel kun je het programma uitbreiden met aanvullende trainingen om je verder te specialiseren, zoals de training Professional Scrum Master.

Mentor

We bieden een intensief en uitdagend programma waarbij je je snel ontwikkelt en zelf in de lead bent. Daarbij word je begeleid door een mentor.

Wat ga je doen?

Je ontdekt en analyseert strategische vraagstukken, maakt de vertaling naar wendbare oplossingen en bouwt ze zelf. Dit alles doe je op basis van de pijlers van CAPE Groep: mens, methodologie en technologie. Een krachtige combinatie waarmee je de brug slaat tussen business en IT.
Professional

Technologie

Posted on

Je leert alles over onze modelgedreven ontwikkelplatformen Mendix en eMagiz en onze business intelligence-oplossingen. Hiermee zet je op basis van bouwstenen applicaties, integraties of dashboards in elkaar.

Professional

Mens

Posted on

Make your future happen. Waar ben je goed in? Wat geeft je energie? En hoe kunnen jij en de ander elkaar versterken? Pas als je jezelf goed kent, kun je grenzen verleggen.

Bij CAPE Groep kun je klanten op allerlei manieren helpen. Als consultant bijvoorbeeld, maar ook als softwarearchitect, programmamanager of supportmedewerker. Welke functie past bij jou?