Service Manager Enschede

Introductie

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan? Heb jij ervaring met het blij maken en houden van klanten? Weet jij het beste uit jezelf en anderen te halen? Houd jij je hoofd koel in uitdagende situaties en ben je in staat om het overzicht te bewaren? Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw uitdaging als Service Manager

Doordat we steeds meer verantwoordelijkheid nemen in de bedrijfskritische processen bij onze klanten, hebben we een aantal jaar geleden de afdeling Customer Support opgericht. Vanaf dat moment was deze afdeling primair verantwoordelijk voor het beschikbaar en beheersbaar houden van de maatwerkoplossingen, gebouwd door CAPE, bij onze klanten. De afgelopen jaren is een transitie gemaakt van reactief naar proactief beheer.

Vanuit de Service Level Management rol ben jij het eerste aanspreekpunt zowel richting gebruikersorganisatie, collega’s, als richting leveranciers. In deze dynamische omgeving behoud jij het overzicht om de klant proactief te bedienen, altijd een stap voor te zijn en de verwachtingen te overtreffen.

Daarnaast reflecteer en kijk je samen met de klant vooruit om de klant nu en in de toekomst zo goed mogelijk te ondersteunen. En ben je verantwoordelijk voor het positioneren, afsluiten van SLA’s en andere beheersdiensten bij nieuwe of bestaande projecten.

Doordat jij weet wat er bij de klant en binnen de organisatie speelt, heb je een proactieve, kritische houding binnen je team en binnen het bedrijf naar de andere teams. Je deelt proactief feedback en neemt initiatief om continu te verbeteren.

We gaan altijd voor de beste oplossing. Wat zijn jouw kwaliteiten?

Je hebt een sterke drive en energie om het verschil te maken voor collega’s en klanten. Je hebt uitstekende contactuele eigenschappen, de ambitie om het Customer Support team verder te professionaliseren en weet zowel het team als de klant hierin mee te nemen. Je beschikt over een zelfstandige werkhouding, bent klantgericht, kan goed reflecteren en hebt een scherp oog voor details en ontwikkelingen. Daarnaast ben je een doorzetter en heb je een hoge mate van verantwoordelijkheid. Je vindt het leuk om onszelf te positioneren en te verkopen bij klanten om onder andere SLA’s af te sluiten voor nieuwe en bestaande projecten.

Verder vragen we:

  • Afgeronde hbo opleiding in bijvoorbeeld de richting Informatica, Technische Bedrijfskunde of Business & IT.
  • Relevante werkervaring op HBO-niveau kan ook voldoende zijn;
  • Affiniteit met IT (dat blijkt door je opleiding, werkervaring of mogelijke hobby’s);
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels;
  • Fulltime beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Enschede.

Wat bieden we je als Service Manager

Bij CAPE hebben we heel veel aandacht voor onze medewerkers. Jouw ontwikkeling staat voorop. Dat is een belofte! Naast de deskundigheid die we in huis hebben, is er veel ruimte voor jouw kennis en ideeën. Een baan bij CAPE biedt veel afwisseling en creativiteit. Daarnaast zorgen we samen voor een gezonde werk-privébalans. Onze teamuitjes, Social Friday-meetings, kennissessies en borrels zorgen ervoor dat we, naast een cultuur waarin we hard werken, ook een informele en sociale sfeer kennen.

We starten met een jaarcontract met op termijn een vast dienstverband en bieden je een mooi salaris afgestemd op jouw ervaringsniveau.

Verder kun je denken aan:

  • flexibele werktijden;
  • uitstekend salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring;
  • ruime opleidingsmogelijkheden;
  • een flexibele pensioenregeling;
  • een variabele beloning;
  • 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen.